11 Ağustos 2011 Perşembe

62'den Tavşan Yapmak

Valla size imreniyorum!
Herşeyin en güzelini, en doğrusunu siz biliyorsunuz. 


İyi ki de varsınız, canlarım benim!
Yoksa hayatın gerçeklerini ve işlerin doğrusunu ben nereden öğrenecektim? 


Ama sizin işiniz de çok zor yahu! 
Önüne gelenin INTERNET'te saçmalamasına katlanacaksınız. Sanki bu yetmiyormuş gibi, 'avam espriler ve iğrenç benzetmeler' yaparak 'cahilliğini' ortaya koyan adamlara laf yetiştirmeye çalışacaksınız. Kim ki onlar? Nelerine güvenerek anlamadıkları şeyler hakkında yorum yapıyorlar? 

Sizin gibi duyarlı ve anlayışlı insanlar olmasa biz sıradan ölümlüler hayatımızı nasıl sürdürebilirdik ki? (Düşünmek bile istemiyorum!) 

Ve de mizahın en kralını yapıyorsunuz vallahi! Cem Yılmaz sizin yanınızda halt etmiş..
Yani sizin şu absürt mizah anlayışınızın yüzde birine sahip olmak için neler vermezdim. Süper kaliteli ve güzel yazılar yazardım o zaman. 

Benim gibi 'cahil' ve 'iğrenç' adamlar, anlamadıkları şeylerden cahil cahil bahsedip 'duyarlı ve güzel' insanları üzmeseler daha iyi olur. 

En iyisi ben size 62'den nasıl tavşan yapılır onu anlatayım:
Önce kağıda büyükçe bir 62 çiziyoruz.

Ay pardon, yazıyoruz...

(Bkz. Yandaki şekil)
Sonra gerekli ilaveleri yapıyoruz 



ve hoooooooop!

İşte karşınızda bir tavşan!
(Playboy tavşanı bekliyordunuz ama bunun papyonu yok. İdare edin artık!)

62'den bu şekle nasıl geçtik?
 
Eee, onu da siz bileceksiniz artık!
Benim gibi cahillerin elinden ancak bu kadarı geliyor.